نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان

هایک ویژن یکی از بزرگ ترین شرکت های چینی است که محصولات بی شماری در حوزه ی حافظت و امنیت را شامل می شود. این شرکت محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا به فروش می رساند. محبوب ترین و شناخته شده ترین محصول آن، دوربین های مداربسته هستند. شرکت ایمن افزا دارای نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان است که نتنها همواره میزبان مشتریان اصفهانی بوده بلکه محدوده ی فروش خود را تا حد ریادی افزایش داده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی محصولات شرکت هایک ویژن که در اصفهان نیز دارای نمایندگی است بپردازیم.

معرفی شرکت هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن در سال  ۲۰۰۱ تاسیس شد. در ابتدای تاسیس تنها بیست و هشت نفر پرسنل داشت. حوزه ی فعالیت این شرکت در ابتدا تنها تجهیزات مربوط به دوربین مدار بسته از جمله لنزهای تکنیکال، کابل شبکه و کنترل های آنالوگ بود. با این وجود این شرکت در سال ۲۰۱۳ اقدام به سرمایه گذاری و استخدام بیش از هزار محقق و کارشناس کرد. تا جهشی عظیم در واحد تحقیق و توسعه خود به وجود بیاورد. می توان گفت سال ۲۰۱۳ نقطه ی عطفی برای این شرکت بوده.

و از آن زمان تا کنون در مسیر رشد و تلقی خود قرار گرفته است. شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۱۸ با گسترش خود و با افزون ۵ زیرمجموعه به هولدینگی بزرگ تبدیل شد.

در سال های اخیر این شرکت، شاهد رشد ۳۱ در صدی خود با بیش از ۳۵ هزار پرسنل و کارشناس است. در حال حاضر محصولات این شرکت شامل انواع دوربین های مدار بسته، دستگاه های dvr,nvr،  لنز،سوییچ شبکه، کابل، آیفون های تصویری و دیگر لوازم جانبی است. انواع دوربین های مداربسته این برند را می توانید از نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان تهیه کنید.

هایک ویژن در کشورهای آمریکایی، کانادایی و اروپایی جز برترین برندهای دوربین مدار بسته به حساب می آید. و از طریق نمایندگی های خود در این کشورها، محصولات خود را به فروش می رساند. گفته می شود در سال ۲۰۲۰ سهم بازار هایک ویژن در امریکا رشد ۴ درصدی داشته است.

 

نمایندگی هایک ویژن در ایران

همان طور که گفته شد برند هایک ویژن، بهترین برند برای دوربین های مدار بسته است و کامل ترین لیست را از نظر محصولات حفاظتی دارد. شرکت های مختلفی در نقاط مختلف ایران هستند که به عنوان نمایندگی هایک ویژن، سیستم های مدار بسته تحت شبکه و Turbo HD را در اختیار خریداران قرار می دهند.

می توان گفت فروش محصولات به صورت اورجینال فقط توسط این نمایندگی انجام می گیرد. نمایندگی هایی که سالانه حجم فروش بیشتری در مقایسه با دیگر شرکت ها داشته باشند، دارای لیست قیمت اقتصادی تر و به صرفه تری هستند. به همین علت برای خریدی به صرفه و معقول می بایست به دنبال نمایندگی هایی باشید که فروش بیشتری نسبت به رقبای خود دارند.

یکی از این شرکت ها، شرکت ایمن افزا است که نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان را کسب کرده است. شرکت ایمن افزا، سبد کاملی از محصولات حفاظتی برند هایک ویژن را به عنوان نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان دارد. با خرید از این نمایندگی علاوه بر اینکه محصولات اورجینال را به صورت تمام و کمال دریافت می کنید بلکه از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می شوید.

دوربین های مدار بسته هایک ویژن چه مزایایی دارند؟

نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن اصفهان
نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن اصفهان

شما مشتریان عزیز می توانید از قسمت فروشگاه ایمن افزا که نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان است، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته هایک ویژن علاوه بر کیفیت عالی و ظاهری جذاب از مزایای فراوانی برخوردار هستند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

زاویه ی دید

زاویه دید طراحی شده برای دوربین های مدار بسته هایک ویژن، روی ۱۱۰ درجه تنظیم شده که زاویه ای بسیار مناسب برای رویت محیط است. طراحی دوربینی با چنین زاویه دیدی یکی از مزیت های خوب برند هایک ویژن در میان رقیبان است.

نصب آسان

هر کسی که برای امنیت محل زندگی یا محل کار خود دوربینی با برند هایک ویژن خریداری کرده باشد، حتما متوجه راحتی نصب آن شده است. تقریبا هرکسی می تواند با نگاه به دفترچه ی راهنمای دوربین مورد نظر حتی بدون کمک نصاب، آن را نصب کند. البته برای پیدا کردن جای مناسب دوربین حتما به مشورت نیاز دارید. پیشنهاد می شود مطلب مربوط به نصب دوربین های مداربسته را مطالعه فرمایید.

برد

همان طور که می دانید دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی طراحی می شوند. برند هایک ویژن از این ویژگی مستثنا نیست. هر مدل با توجه به تکنولوژی به کار رفته در خود، حدود فاصله ای مشخصی از محیط را نشان می دهد. دوربین های فوق پیشرفته ی این کمپانی، می توانند تا هشتاد متری خود، تصاویر با کیفیتی را ارائه دهند.

کیفیت عالی

تصاویر ضبط شده با دوربین های هایک ویژن به لطف فناوری های به کار رفته در خود، از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. حتی ممکن است کیفیت بالای دوربین های مدار بسته شما را شگفت زده کند چراکه معمولا از دوربین مداربسته آن هم در شب انتظار چنین کیفیتی نمی رود. در دوربین های حرفه ای تر، قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۴K نیز وجود دارد.

امنیت بالا

امنیت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته هایک ویژن بسیار بالاست. به این معنا که هرکسی نمی تواند به راحتی به فیلم ها دسترسی پیدا کند. این مزیت به این دلیل است که فیلم های ضبط شده را می توان کدگذاری کرد و برای دیدن آن ها حتما می بایست پرمیشن دریافت کنید.

قدرت فیزیکی بالا

شرکت هایک ویژن برای اعمال استانداردهای جهانی بر روی محصولات خود است که جز برترین کمپانی ها در زمینه محصولات حفاظتی شده است. برای مثال این شرکت، گواهی IP67-IP66 را برای داشتن بهترین استقامت بدنه ی دوربین در برابر شرایط بد آب و هوایی کسب کرده است. به لطف این گواهی، این دوربین ها عمر زیادی دارند و برای مدت زمانی طولانی می توانید همچنان از آن ها برای حفظ امنیت پیرامون خود استفاده کنید.

دوربین همراه

با استفاده از اپلیکیشن های تعریف شده می توانید دوربین مداربسته ی خود را به موبایل وصل کنید و هرکجا که هستید تصاویر را بر روی گوشی خود به صورت آنلاین مشاهده کنید.

هرساله شرکت هایک ویژن تکنولوژی های جدیدی را به محصوللات خود اضافه می کند و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای خرید و بهره مندی از مزایای این نوع  دوربین های مداربسته می توانید به  نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان مراجعه کنید و یا به قسمت فروشگاهی همین وبسایت سر بزنید.

انواع دوربین های برند هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن توربو HD

این دوربین ها دسته ای از محصولات کمپانی هایک ویژن هستند که از سیگنال آنالوگ HD برای انتقال اطلاعات از دوربین به دستگاه ثبت تصاویر استفاده می کنند. سیستم های آنالوگ را می توان ورژن اولیه سیستم های مدار بسته به حساب آورد. امروزه نیز از این سیستم ها استفاده می شود چرا که با پیشرفت تکنولوژی، کاربرد سیستم های آنالوگ نیز همچنان پابرجاست. در سال های اخیر، دوربین مدار بسته آنالوگ HD سهم زیادی از بازار جهانی تجهیزات حفاظتی را از آن خود کرده است.

انواع متنوعی از محصولات آنالوگ دوربین مدار بسته و دستگاه های DVR  با برند هایک ویژن در بازار موجود است. با توجه به تحولات اقتصادی پیش آمده در کشورمان، این تجهیزات می تواند هم از نظر حفاظتی گزینه ای مناسب باشد و هم از نظر اقتصادی تا حد قابل توجهی به صرفه باشد.

روند رو به رشد

شرکت هایک ویژن در همین دو سه سال اخیر توانسته روند تولید محصولات آنالوگ خود را تغییر دهد. همچنین این شرکت، تکنولوژی HDTVI را در محصولات آنالوگ خود به کار بسته و همین امر باعث شده بازار خود را به طور قابل ملاحظه ای بسط دهد. در نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن اصفهان ، مشتریان عزیز می توانند به جدیدترین و بروزترین محصولات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این می توانند از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوند. برای مشاهده قیمت ها می توانید به قسمت فروشگاهی همین وبسایت نیز رجوع کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

بر خلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های تحت شبکه برای انتقال تصاویر ضبط شده به DVR  و برای اتصال دیگر تجهیزات، از بستر شبکه استفاده می کنند. هنوز مدت زمان زیادی نیست که این امکان برای دوربین های مدار بسته در نظر گرفته شده است. اما به دلیل قابلیت بسیار بالای سیستم های شبکه، استفاده از آن به سرعت رایج و در میان مشتریان محبوب شده است. در سال های اخیر که مردم به سمت ابزارهای پیشرفته گرایش پیدا کرده اند،

دوربین های IP هایک ویژن نیز بازار عظیمی از سیستم های حفاظتی تصویری را در دست خود گرفته است. مجموعه های بزرگ و پروژه های حرفه ای غالبا از دوربین های مداربسته هایک ویژن تحت شبکه برای تامین امنیت خود استفاده می کنند. برای خرید محصولات اورجینال می توانید به نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در اصفهان مراجعه کنید.

آینده هایک ویژن

شرکت هایک ویژن که  برند برتر دوربین مدار بسته در میان ۵۰ برند شناخته شده ی دنیا است، هرساله گزارش های پیشرفت آن در مجله معتبر asmag منتشر می شود. محققان و مهندسان هایک ویژن در صدد هستند تکنولوژی محصولات خود را با استفاده از به کارگیری الگوریتم های هوش مصنوعی و آنالیزتصویر با دقت زیادی ارتقا دهند.