قیمت دوربین مدار بسته لیست قیمت داهوا

قیمت دوربین مدار بسته || لیست قیمت داهوا موضوع امروز مقاله ما در حفاظت الکترونیک ایمن افزا می باشد. این روز ها نصب دوربین مدار بسته برای بسیاری از کسب و کار ها و حتی خانه ها نقش تعیین کننده دارد.

یافتن یک دوربین مدار بسته باکیفیت و کارامد از بین این همه برند و مارک مختلف یک دغدغه جدی برای کارفرمایان و سایر مشتریان می باشد. در این مطلب ما دوربین مدار بسته داهوا که یکی از پرفروش ترین برند ها است را به شما معرفی می کنیم.

از این دوربین مدار بسته در پروژه های بسیار مهم در سطح جهانی استفاده شده است و امتحان خود را پس داده است. در ادامه بیشتر با این دوربین مدار بسته و ویژگی های منحصر به فرد آن و نیز علت محبوبیت این برند جهانی آشنا می شویم.

اگر شما هم به فکر خرید و نصب دوربین مدار بسته برای منزل و یا محیط کار خو هستید و می خواهید از قیمت دوربین مدار بسته داهوا مطلع شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مقاله مرتبط «آموزش دوربین مداربسته || ۹ گام مهم انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر».

قیمت دوربین مدار بسته لیست قیمت داهوا

دوربین مدار بسته داهوا

داهوا با پیروی از فلسفه نوآوری برای همه مجموعه گسترده ای از محصولات مرتبط با امنیت را در سراسر جهان ارائه می دهد. توسعه مستقل فناوری، توانمند سازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمند از جمله مهم ترین خط مشی و اهداف داهوا در دهه اخیر بوده است. در حال حاضر نیر داهوا با ارائه محصولات جدید خود مسیری روشن به عصر هوش مصنوعی پیش روی بشر گذاشته است.

داهوا توانسته با ارائه یک سیستم امنیتی با هزینه کم و سهولت کار، یک راه حل ایده ال پیش پای بسیاری از کسب و کارهایی که به دنبال ارتقای امنیت شغلی خود هستند گذاشته است. فناوری داهوا دومین تولید کننده بزرگ تجهیزات نظارت تصویری در جهان محسوب می شود که راه حل های امنیتی کامل و با ارزشی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

دوربین های امنیتی داهوا با عملکرد بالا و قابل اعتماد در سه رنج قیمت ارائه می شوند. این مدل دوربین ها برای مشتریانی است که با هزینه کم می خواهند امکانات اولیه نظارتی داشته باشند. این کمپانی همچنین مجموعه ای از ضبط کننده های ویدیویی تحت شبکه، که برای کار با سیستم امنیتی مورد نیاز است را نیز ارائه می دهد.

قیمت دوربین مدار بسته لیست قیمت داهوا

مهم ترین ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا

در ادامه به مهم ترین ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا می پردازیم:

– دوربین داهوا به تکنولوژی HDCVI تجهیز شده است

در کل دوربین های مدار بسته داهوا به به سه دسته بندی اصلی تحت شبکه، آنالوگ و اچ دی تقسیم بندی می شوند. دوربین های تحت شبکه از ترکیب دو تکنولوژی آنالوگ و ای پی شکل گرفتند. در حال حاضر نیز دوربین های داهوا به تکنولوژی HDCVI تجهیز شده است.

– دوربین داهوا مجهز به فناوری IVS

دوربین داهوا بر اساس تکنولوژی IVS امکان ضبط سریع و و ارسال اطلاعات به یک سرور مرکزی را فراهم می کند. این قابلیت باعث می شود هنگام سرقت هشدار های تعریف شده سریع به مرکز اعلام شود. این نوع دوربین ها برای تمامی مکان ها با هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

– دوربین داهوا قابلیت آنالیز هوشمند و ارائه گزارش را دارا می باشد

اغلب کسب و کارهای امروزی از راه دور و به صورت هوشمند اداره می شوند. با نصب دوربین مدار بسته داهوا می توانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و حتی ساعت به ساعت گزارش جامعی از ورود و خروج افراد، شمارش افراد، میزان حرارت و … را از محیط کسب و کار خود به دست آورید. این دوربین ها به شما کمک می کنند در هر نقطه ای از این کره خاکی که هستید، کسب و کار خود را تحت نظر بگیرید.

– دنبال کردن هدف مورد نظر شما توسط دوربین مدار بسته داهوا امکان پذیر است

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دوربین های امنیتی داهوا این است که قابلیت دنبال کردن هدف مورد نظر شما را دارا می باشند. کافی است تنظیمات دوربین را به گونه ای که در دفترچه راهنمای آن آمده است تغییر دهید تا هدف مورد نظر شما را در صورت رؤیت دنبال، رصد و بر روی آن زوم کند.

– مناسب بودن قیمت دوربین مدار بسته داهوا

بدون تردید مهم ترین ویژگی و نیز اصلی ترین دلیل محبوبیت دوربین مدار بسته داهوا همان مناسب بودن قیمت آن است. قیمت این برند در مقایسه با برند هایی که تمام قابلیت های فوق را دارند، مقرون به صرفه تر است. قیمت دوربین مدار بسته || لیست قیمت داهوا.

قیمت دوربین مدار بسته لیست قیمت داهوا

دوربین مدار بسته داهوا را از کجا بخرم؟

دوربین داهوا در مقایسه با سایر برند های دوربین مدار بسته یک گزینه عالی و مقرون به صرفه می باشد یک برند محبوب در سطح جهانی که هنگام خرید آن باید دقت کافی را به خرج دهید. چراکه بسیاری از سودجویان سعی می کنند با ساخت نمونه های تقلبی مشتریان را فریب دهند و سود و منفعت زیادی به دست بیاورند.

با این تفاسیر لازم است دوربین داهوا را از یک مرکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. فروشگاه آنلاین حفاظت الکترونیک ایمن افزا پیشنهاد ما برای خرید دوربین مدار بسته داهوا می باشد. این مجموعه نمایندگی رسمی برند داهوا در اصفهان است. این مرکز معتبر با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان مجرب خود بهترین انتخاب را برای شما رقم خواهد زد.

برای تهیه و نصب دوربین مدار بسته خود می توانید با تیم تخصصی حفاظت الکترونیک تماس بگیرید. این مجموعه از شروع استارت کار (مشاوره برای خرید) تا پیگیری سفارش شما و نصب دوربین مدار بسته در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود.

قیمت دوربین مدار بسته لیست قیمت داهوا

جدول قیمت دوربین داهوا _مقایسه قیمت ۲۰ مدل دوربین مدار بسته داهوا

در ادامه مطلب قیمت دوربین مدار بسته || لیست قیمت داهوا، لیست قیمت ۲۰ مدل دوربین مدار بسته داهوا آورده شده است:

ردیفمحصولقیمت
۱دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا DH-HAC-HFW1200TP۶۲۵,۰۰۰
۲دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا HAC-HFW1200DP۸۲۰,۰۰۰
۳دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا DH-HAC-B2A21P۴۹۰,۰۰۰
۴دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا HAC-HFW1400DP۱,۱۹۲,۰۰۰
۵دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا HAC-HFW1400TP۷۹۳,۰۰۰
۶دوربین مداربسته تحت شبکه دام داهوا IPC-HDBW1431EP۱,۶۰۰,۰۰۰
۷دوربین مداربسته آنالوگ داهوا HAC-HDW1200EMP-A۸۰۰,۰۰۰
۸دوربین مداربسته HDCVI بولت داهوا DH-HAC-HFW1200TP-A۶۴۵,۰۰۰
۹دوربین مداربسته IP دام داهوا IPC-HDBW2431EP-S-S2۲,۰۲۰,۰۰۰
۱۰دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا IPC-HDBW1230EP۱,۳۱۳,۴۰۰
۱۱دوربین مداربسته تحت شبکه بولت داهوا IPC-HFW1431SP۱,۶۰۰,۰۰۰
۱۲دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HFW2431TP-ZS۴,۳۳۶,۵۰۰
۱۳دوربین مداربسته آنالوگ داهوا HAC-HDW1200MP۵۹۰,۰۰۰
۱۴دوربین مداربسته آنالوگ داهوا HAC-HDW1200MP۵۹۰,۰۰۰
۱۵دوربین مداربسته مینی بولت داهوا DH-IPC-HFW1230SP۱,۴۰۳,۵۰۰
۱۶دوربین مداربسته HDCVI دام داهوا DH-HAC-T1A21P۴۲۹,۰۰۰
۱۷دوربین مداربسته HDCVI دام داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A۱,۰۴۰,۰۰۰
۱۸دوربین مداربسته IP بولت داهوا IPC-HFW2439SP-SA-LED۲,۵۹۲,۵۰۰
۱۹دوربین مداربسته IP بولت داهوا IPC-HFW2431SP-S-S2۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۰دوربین مداربسته IP بولت داهوا IPC-HFW2431TP-ZS-S2۲,۷۵۰,۰۰۰