انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر

آموزش دوربین مداربسته || ۹ گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی کامپیوتر موضوع امروز مقاله ما در حفاظت الکترونیک ایمن افزا است.
مقاله فوق از دسته مقالات آموزشی دوربین مدار بسته می باشد که قصد دارد نحوه انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی کامپیوتر را به صورت کاربردی توضیح دهد. مقاله مرتبط «۱۰ نکته مهم برای خرید و انتخاب دستگاه NVR».

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته 9 گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی کامپیوتر

امروزه انتقال تصاویر دوربین مدار بسته به یکی از نیازهای اصلی مشتریان تبدیل شده است. اکثر صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند از راه دور کنترل اوضاع را به دست بگیرند و محیط کار و عملکرد کارمندان خود را تحت کنترل داشته باشند.

در نتیجه این کار با انتقال تصویر دوربین مدار بسته امکان پذیر خواهد شد. ناگفته نماند که تمامی دستگاه های ضبط کننده تصویر این امکان را دارند. اما تنظیمات دستگاه های ضبط جدید به گونه ای است که راه اندازی و کار کردن با آن برای هر شخصی بسیار راحت خواهد بود.
در ادامه این مطلب به آموزش انتقال تصویر دوربین مدار بسته بر روی کامپیوتر می پردازیم. با ما همراه باشید. آموزش دوربین مداربسته || ۹ گام مهم انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر.

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته 9 گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته

۹ گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته بر روی کامپیوتر

۱- برای انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر (pc) قبل از هر چیزی لازم است یک دستگاه ضبط DVR یا NVR تهیه کنیم. داشتن اینترنت نیز برای انتقال تصاویر ضروری است.

۲- در این مرحله وارد منوی تنظیمات ( Configuration یاSetting ) دستگاه DVR یا NVR شده و زیر منوی Network را انتخاب کنید.

۳- در این مرحله تیک DHCP را غیرفعال کنید.

۴- در گام بعدی در بخش IP Address آدرس آی پی دستگاه DVR را وارد کنید. سایر اطلاعات این بخش را نیز مطابق تصویر یادداشت نمایید.

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته 9 گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته

۵- در این مرحله آدرس تنظیمات مودم خود را در مرورگر وارد کنید. سپس با وارد کردن یوزر و پسورد وارد صفحه تنظیمات آن شوید.

۶- در گام بعدی دستوری Virtual server- NAT-Advanced setup را انجام دهید.

۷- در این بخش هم لازم است تمامی اطلاعات را یادداشت کنید.

۸- در این مرحله بر روی دکمه ذخیره (save)کلیک کنید. با اتمام این مرحله، اطلاعات مربوط به انتقال تصویر بر روی مودم شما ذخیره می شود.

۹- در گام پایانی باید IP Address دستگاه DVRخود را در مرورگر وارد کنید و سپس با وارد کردن یوزرنیم و پسورد مربوط به DVR تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید.

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته 9 گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته

انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بدون اینترنت

برای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بدون اینترنت می توانید از تکنولوژی وایرلس یا تکنولوژی شبکه استفاده کنید. البته انتقال تصاویر با استفاده از وایرلس محدودیت هایی هم دارد. درواقع انتقال تصاویر با استفاده از این روش بدون آنتن های رادیویی تنها تا شعاع ۱۰۰ متری امکان پذیر خواهد بود.

برای انتقال تصویر با استفاده از کابل شبکه نیز لازم است دوربین شما از نوع IP تحت شبکه باشد. انتقال تصاویر دوربین آنالوگ نیز با استفاده از این روش تنها زمانی قابل انجام است که از یک سرور ویدیویی یا مبدل آنالوگ به دیجیتال استفاده کنید. آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته 9 گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته

 بهترین دوربین با قابلیت انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر

-دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سال های اخیر است. نصب آسان، قیمت ارزان از ویژگی های ممتاز این نوع دوربین می باشد.

– دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین سیم کارت خور نیز یکی از بهترین دوربین های مدار بسته برای انتقال تصاویر است. این مدل دوربین بدون نیاز به اینترنت مودم، کابل یا وای فای تنها از طریق اینترنت سیم کارت تلفن کار می کند.

– دوربین مدار بسته داهوا

برند داهوا یکی از معتبرترین برند های حاضر حاضر دوربین مدار بسته در جهان است. این برند هم در زمینه ی نرم افزاری و هم سخت افزاری پیشرفت های قابل توجهی داشته است.
محصولات داهوا شامل انواع دوربین های مدار بسته، DVR، دوربین های تحت شبکه، سرور و … می باشند. برای خرید دوربین مداربسته داهوا و سایر تجهیزات نامبرده می توانید از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

جمع بندی نهایی

آموزش دوربین مداربسته || ۹ گام مهم انتقال تصویر دوربین مدار بسته بر روی کامپیوتر موضوع امروز مقاله ما در حفاظت الکترونیک ایمن افزا بود.
در مقاله دیگری از سری مقالات آموزشی دوربین مدار بسته به صورت جامع به آموزش اتصال دوربین مدار بسته به کامپیوتر می پردازیم.