فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان

دوربین های مدار بسته، ابزارهای مفید امنیتی هستند که افراد برای برقراری امنیت منزل، محل کار یا محیط های پر رفت و آمد آن را نصب می کنند. با رصد رفتارها و رفت و آمد مردم می توانید در جریان بسیاری از  اتفاقات قرار بگیرید. نصب دوربین های مدار بسته، مزایای زیادی دارد که تقریبا بر همگان واضح است. اما سوالی که وجود دارد این است که چه برندی از دوربین های مدار بسته، کیفیت بهتری از تصاویر را برای ما فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی یکی از برندهای خوب دوربین مداربسته یعنی داهوا Dahua، به مطالبی در مورد فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان بپردازیم.

شرکت داهوا- DAHUA

در چند دهه ی اخیر که کشور چین در بیشتر حوزه های صنعتی پیشرو بوده. جای تعجب ندارد که در صنعت تصویربرداری نیز بازار را در دست گرفته باشد. شرکت داهوا تکنولوژی نیز یک شرکت چینی است. این شرکت فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های نظارتی از جمله دوربین های مدار بسته به صورت حرفه ای در سال ۲۰۰۱ آغاز نمود. می توان این شرکت را جز پیش کسوتان در راه اندازی دستگاه های ذخیره سازی تصاویر دیجیتال که به آن DVR  می گویند؛ دانست.

داهوا تکنولوژی، DVR های ۸ کاناله که پخش آن به صورت بلادرنگ یا real time بوده را اولین بار معرفی کرد. شرکت داهوا Dahua همچنان در مجهز کردن دوربین های خود با تکنولوژی های بروز فعال است. و سرمایه گذاری گسترده ای بر نوآوری های خود در نظر گرفته است. خرید دوربین مدار بسته داهوا در اصفهان را می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی این وبسایت، انجام دهید.

استفاده از دوربین داهوا در صنعت

استفاده از دوربین های مدار بسته داهوا بیشتر برای برقراری امنیت محیط خانه و محل کار است. اما در صنعت نیز از این دوربین ها استفاده می شود. برای مثال نقاطی هستند که حضور فرد در آن جا با محدودیت روبرو است یا خطراتی را در پی دارد. مانند نیروگاه های هسته ای یا کارخانجات ذوب آهن. دوربین های داهوا آنقدر با کیفیت هستند که در این محیط ها مورد استفاده قرار گیرند.

شاید نام دوربین های ترافیکی را شنیده باشید. از این دوربین ها برای کنترل ترافیک و عوض کردن مسیرها برای کاهش شدت ترافیک استفاده می کنند. این دوربین ها می توانند از طریق GPS به رانندگان اطلاعاتی راجع به ترافیک بدهد.

از دوربین های مدار بسته داهوا برای ایجاد امنیت در ناوگان ریلی نیز استفاده می شود. برای کنترل در مترو و بازو بسته شدن درها، این دوربین ها را در جای مناسب تعبیه می کنند.

در اماکن عمومی و تاریخی برای بالا بردن امنیت عمومی این دوربین ها را به کار می برند. همچنین در مراکز درمانی برای اطلاع از حال بیماران و سایر قسمت های بیمارستان، انتخاب دوربین داهوا بهترین گزینه است.

در صنعت خودرو نیز با پیشرفت تکنولوژی، برای فراهم کردن رفاه راننده در هنگام پارک و حرکت دنده عقب، دوربین هایی را در اطراف و عقب خودرو کار می گذارند تا دید بیشتری به راننده بدهند.

دیدیم که کاربردهای فراوانی برای دوربین های مدار بسته داهوا می توان برشمرد. اما هدف این مقاله اشاره به نکاتی در باب خرید دوربین های مداربسته داهوا در اصفهان است.

نمایندگی فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان

اگر به دنبال یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته هستید، داهوا را به شما پیشنهاد می دهید. این برند نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا پر فروش ترین برند دوربین مدار بسته شناخته شده است. شرکت داهوا تکنولوژی بعد از هایک ویژن، توانست دومین برند پر طرفدار دنیا را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کند. خرید دوربین مدار بسته داهوا در اصفهان همواره پیشنهاد ما به شماست.

چرا که در عین حال که بهترین کیفیت دوربین و دستگاه های DVR/NVR را ارائه می دهد، دارای مناسب ترین قیمت است. خوشبختانه نمایندگی داهوا در ایران وجود دارد و توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان عرضه می گردد. برای خرید دوربین های مداربسته داهوا در اصفهان می توانید از همین وبسایت اقدام نمایید.

سیستم های دوربین مدار بسته داهوا

به طور کلی دوربین های مدار بسته داهوا به سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شود که هر دسته را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 ۱٫دوربین های مداربسته ی آنالوگ داهوا

سری های قدیمی تر دوربین های مدار بسته داهوا، دوربین های آنالوگ است. در این دوربین های مدار بسته، تصاویر دوربین از طریق کابل کواکسیال انجام می شود. یکی از معایت دوربین های آنالوگ، کیفیت پایین تصاویر است. اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است.

 

۲٫دوربین های مدار بسته HDCVI داهوا

برای طراحی دوربین های مدار بسته از استاندارد HDCVI استفاده می شود. با این وجود همه ی کمپانی های تولید کننده، لزوما از این استاندارد پیروی نمی کنند. در این میان شرکت داهوا تکنولوژی، اولین شرکت چینی است که در رعایت این استاندارد، پیشرو  بوده است. HDCVI  در واقع مخفف High Definition Composite Video Interface به معنی رابط گرافیکی مرکب با وضوح بالاست.

این تکنولوژی، تصاویر را با وضوح بالا در حد HD و با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد. ساختار پیچیده ی این فناوری، تصاویر HD را در بردی طولانی اما هزینه ای مقرون به صرفه امکان پذیر می کند. این تکنولوژی، تصاویر را به صورت دیجیتال تولید می کند. اطلاعات توسط یک کد گذار ، کد می شود و سپس آماده ی انتقال می شود.

 

۳٫دوربین مدار بسته دیجیتال داهوا

نسل جدید سیستم نظارتی، دوربین های مدار  بسته تحت شبکه داهوا هستند. انتقال تصاویر در این نوع دوربین ها در بستر شبکه و با استفاده از کابل شبکه صورت می گیرد. NVR که همان دستگاه ثبت کننده تصاویر است، تصاویر را از شبکه می گیرد و بر روی هارد، ذخیره می کند. علی الرغم اینکه صدای اتفاقات رخداده در بیرون، برای برقراری امنیت اهمیت چندانی ندارد اما برخی از این نوع دوربین ها، قابلیت انتقال صوت را نیز دارند. تصاویر این دوربین ها دارای  رزولوشن های متفاوتی هستند و حتی دوربین هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل نیز در بازار موجود است.

نکاتی در باب خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان

نکته اول :

انتخاب نوع دوربین مدار بسته اول از هر چیز به مورد مصرف شما بر می گردد. همان که گفته شد بطور کلی دوربین داهوا به دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تقسیم بندی می شوند. دوربین های تحت شبکه، تصاویر را بصورت دیجیتالی رکورد می کنند و بدون نیاز به سیم و کاملا وایرلس آن را منتقل می کنند. بنابراین هنگام فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان، به نوع نیاز خود توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

نکته دوم:

توجه به محل نصب دوربین نیز از نکات بسیار مهی است که در هنگام فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان باید به آن توجه کنید. اگر قصد دارید که دوربین را در محیط های بیرونی برای نظارت اتفاقات محیط نصب کنید، پس باید آن نوع دوربینی را انتخاب کنیدکه مقاومت خوبی در برابر آب و آفتاب داشته باشد. اگر نیاز به دوربینی دارید که از تمام زوایا برای شما تصویربرداری کند، انتخاب دوربین های لامپی می تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد. یا اگر زاویه ی دید محدود برای رصد برای شما کفایت می کند، مدل های استوانه ای به شما پیشنهاد می شود.

نکته سوم:

از آنجا که دوربین های داهوا مدل های متنوعی دارد می بایست به قابلیت هایی که مد نظرتان است دقت کنید تا از تحمیل هزینه های بیشتر جلوگیری کنید. برای مثال اگر برد دید برای شما اهمیت دارد باید به دنبال دوربین هایی باشید که دارای لنز قوی با ابعاد متناسب است. از طرف دیگر اگر دید بهتر در شب  دغدغه ی ذهنی تان است حتما باید موقع فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان به کارشناسان فروش این نکته را تاکید کنید. دوربین های جدید به تازگی قابلیت هشدار دارند. علاوه بر این اگر به امکانات بیشتری نیاز دارید می توانید انواع رم خور یا سیم کارت خور را انتخاب کنید.

نکته ی چهارم:

دوربین های مدار بسته در برندهای مختلف توسط فروشگاه های مختلف به بازار عرضه می شود. دقت کنید که انتخاب شما از میان بهترین برندها باشد تا بهترین کیفیت را کسب کنید. در ضمن از هزینه های اضافی تعمیر نیز بی نیاز شوید. فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان می تواند یکی از بهترین گزینه های روی میز باشد.

نکته ی پنجم :

انواع مدل های دوربین مدار بسته به صورت آنلاین توسط وبسایت های مختلف به فروش می رسد. اما نکته اینجاست که بهتر است از وبسایت های معتبر اقدام به فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان بکنید.

 

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته داهوا در اصفهان

محصولات داهوا دارای انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر  با کیفیت ها و ویژگی های متنوع هستند. اگر قصد خرید و فروش دوربین مداربسته داهوا در اصفهان را دارید می توانید در قسمت فروشگاه همین وبسایت از قیمت های هر مدل مطلع شوید و با توجه به بودجه خود محصول مورد نظر را خریداری نمایید. شما می توانید با اطمینان، از همین وبسایت دوربین مورد نظر خود را با مشورت از متخصصان ایمن افزا سفارش دهید. علاوه بر این کارشناسان ما می توانند اقدامات لازم برای نصب دوربین ها را برای شهروندان  عزیز اصفهانی در اسرع وقت در محل انجام بدهند.